روز به روز با پیشرفت تکنولوژی، دورکاری در بسیاری از کسب و کارها محقق شده است. در بسیاری از مواقع به نیازی به حضور فیزیکی کارکنان در دفتری سنتی نیست. در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای کوچک و استارتاپ های نوپا به راه اندازی دفتر کار مجازی روی آورده اند.

بسیاری از شرکت ها برای کاهش هزینه ها از نیروهای فریلنسر استفاده می کنند و البته انعطاف پذیری بیشتری هم شامل حال افراد دورکار میشود. برای راه اندازی دفتر کار مجازی باید نکاتی درباره آن بدانید. هنوز بسیاری از کسب و کارهای سنتی زیربار برپایی چنین دفترهایی نمی روند اما یکی از رمزهای رشد کسب و کار در سال 2022 راه اندازی دفتر کار مجازی است.

دفتر کار مجازی در واقع نوعی سرویس است که به کسب و کارها اجازه میدهد بدون نیاز به یک مکان فیزیکی کارهای خود را پیش ببرند. از جمله مزایای راه اندازی دفتر کار مجازی نیاز به سرمایه زیادی ندارد و کاملا مناسب کسب و کارهای کوچکی می باشد که سرمایه زیادی ندارند. البته در حال حاضر بسیاری از شرکت های بزرگ هم به پلتفرم دفتر مجازی روی آورده اند.

یکی دیگر از مزایای راه اندازی دفتر کار مجازی آنچنان گران از کار در نمی آید و معمولا شما با پرداخت اشتراکی ماهیانه میتوانید از خدمات ارائه شده این دفترها بهره ببرید. در ادامه به بررسی مزایای راه اندازی دفتر کار مجازی می پردازیم.

 راه اندازی دفتر کار مجازی

راه اندازی دفتر کار مجازی اعتبار بالایی به کسب و کار شما می بخشد

سرویس های دفتر مجازی نام شرکت شما را میان شرکت های معتبر قرار می دهند و آدرسی برای شما به ثبت می رسانند. به همین خاطر مشتریانی که خیلی با شما آشنایی ندارند، اعتماد بیشتری به کسب و کارتان پیدا میکنند. در دفترهای مجازی شاهد سرویسی هستیم به نام تلفن ثابت ابری. این سرویس تمامی تماس ها را ضبط و در جایی نگهداری میکند. از همه مهمتر، به خاطر داشتن منشی مجازی، پاسخگویی به مشتریان با نظارت کامل تری انجام می شود و امکان خطا کاهش می یابد. با کمک این سرویس شما هیچ تماسی را از دست نخواهید داد.

 

هزینه ها به شکل چشم گیری کاهش پیدا می کنند

راه اندازی یک شرکت در کشور ما، علاوه بر مشکلات مختلف، بسیار هزینه هنگفتی هم به دنبال دارد. فرض کنید شما باید برای راه اندازی یک شرکت به دنبال خرید یا اجاره مکانی فیزیکی، تجهیزات، استخدام کارکنان حضوری، بیمه و مزایا و سایر موارد دیگر بروید. اما راه اندازی دفتر کار مجازی چنین دردسرهایی را به همراه ندارد و شما میتوانید با استفاده از نیروهای دورکار دورِ تمامی این هزینه های سرسام آور را خط بکشید و فقط باید هزینه ای بابت اشتراک ماهیانه بپردازید. به طور کلی، دفتر کار مجازی هم برای کارفرما مقرون به صرفه است و هم برای فرد دورکار.

 

افزایش استخدام

شما هرچقدر هم مکان بزرگی برای کسب و کارتان در نظر گرفته باشید، قطعا تا حد مشخصی می توانید نیروی حضوری استخدام کنید اما در دفتر کار مجازی به هیچ عنوان با چنین مشکلی روبرو نخواهید شد. شما میتوانید به تعداد دلخواه نیروی دورکار استخدام کنید و البته نیروهای دورکار مجبور به انجام کاری به صورت حتمی نیستند و اگر مایل بودند، میتوانند برای شما کار کنند. در واقع با مزیت های راه اندازی دفتر کار مجازی شما به نوعی اشتغال زایی می کنید.

 

ارتباط بهتر با مشتریان

راه اندازی دفتر کار مجازی

با خرید دفتر مجازی شما میتوانید ارتباط بهتری با مشتریان خود ایجاد کنید. شما میتوانید برای تلفن ابری خود داخلی زیادی را تعریف کنید که هر کدام به بخشی از کسب و کار شما اتصال پیدا میکنند. به همین خاطر شما میتوانید علاوه بر ارتباطی موثرتر، نظارت جامع تری را هم بر روند پاسخگویی کارکنان خود داشته باشید. همچنین هزینه این تلفن ها آنقدر زیاد نیست و تقریبا بسیاری از کسب و کارهای نوپا میتوانند به راحتی از آن بهره ببرند.

 

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد. تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات، کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

ما را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید
اینستاگرام | لینکدین | فیسبوک | توئیتر

درج دیدگاه