ماژول های کاربردی مراکز تماس بر بستر voip با هسته‌ی Asterisk

(Issable, Elastix, FreeSwitch)

  ماژول انتقال اطلاعات تماس‌های ورودی به آدرس موردنظر

در کسب و کارهایی که مرکز تماس آنها بر پایه Asterisk می باشد، همچنین در کسب و کار خود از وجود نرم افزارهایی مانند CRM و یا تیکتینگ و یا اتوماسیون های داخلی بهره می برند، نیاز دارند که اطلاعات تماس‌های ورودی خود را به این نرم‌افزارها ارسال نمایند. بسیاری از این گونه نرم‌افزارها از این اطلاعات استفاده نموده و امکانات جدید مطلوبی را در اختیار کسب و کار قرار می‌دهند.

اطلاعاتی از قبیل، شماره تماس گیرنده، زمان شروع و اتمام تماس، مدت زمان تماس، اپراتور و یا داخلی پاسخگو، برای CRM ها و یا نرم افزارهای کاربردی دیگر، اطلاعاتی مهم هستند. تلیرکو با ارائه ی این ماژول به کسب و کارها، این امکان را می‌دهد که بدون هیچ تغییری در ساختار IVR خود از این امکان بهره ببرند.

برای اینکه این امکان را به ساختار مرکز تماس خود اضافه کنید نیاز به تغییرات ساختاری ندارید. شما می توانید با تماس با تلیرکو و درخواست این سرویس بدون هیچگونه تغییری در بستر مرکز تماس خود این ماژول را به زیرساخت مخابراتی خود اضافه کنید. برقراری ارتباط سرور مرکز تماس با سرور یا سرورهایی که نیاز هست که اطلاعات به آنها ارسال شود تنها پیش نیاز این خدمت می‌باشد که توسط مشتری انجام می پذیرد.

هزینه ی اضافه کردن این ماژول به ازای هر مرکز تماس (شماره ورودی) مبلغ 25.000.000 ریال به صورت مادام العمر می‌باشد.

ماژول دورکاری (انتقال تماس ورودی به شماره موبایل و ثابت اپراتور خارج از سازمان)

در زمانهایی مانند زمان قرنطینه و یا جهت استفاده از اپراتورهایی که خارج از سازمان و یا کسب و کار شما هستند، شما می تواند از این ماژول استفاده نمایید. ویژگی هایی که این ماژول را خاص می کند:

  • تنظیم بیش از یک شماره موبایل یا ثابت برای برقراری ارتباط با یک اپراتور. که در صورت عدم پاسخ اولین شماره، سامانه به شماره ی بعدی تماس می گیرد.
  • پخش فایل صوتی (انتظار) قبل از اتصال و پاسخ اپراتور خارجی

هزینه پیاده سازی این ماژول برای شرکت ها و کسب و کارها مبلغ 20.000.000 ریال می باشد.

ماژول نظرسنجی از تماس گیرندگان در انتهای تماس

در بسیاری از شرکتهایی که ارتباط وسیعی با کاربران و مخاطبان خود از طریق تماس تلفنی دارند، بسیار مهم است که نظر کاربران از سطح کیفی پاسخگویی اپراتورها و رضایت از خدمات مجموعه ی خود را ثبت و مشاهده نمایند. این امکان از روش های مختلف امکان پذیر است. تلیرکو از طریق این ماژول این امکان را برای مرکز تماس کسب و کارها، بدون اینکه تغییری در ساختار مخابراتی و مرکز تماس خود ایجاد نمایند، فراهم می آورد. آمار این نظر سنجی ها را هم می توان به آدرس دیگری در سرورهای صاحب کسب و کار ارسال نمود، هم می توان از طریق دسترسی وبی که تلیرکو ایجاد می نماید مشاهده نموده و خروجی دریافت کرد.

هزینه ی نصب و پیاده سازی این ماژول برای کسب و کارها، ازای هر مرکز تماس (تماس ورودی) مبلغ 25.000.000 ریال می باشد.

مقاله های مرتبط با ماژول‌ها