پنل اس ام اس یا پنل پیامک چیست؟
پنل اساماس یا پیام کوتاه یک سرویس حرفهای برای مدیریت و ارسال پیامک به مشتریان است که برای اهداف تجاری استفاده میشود. این سامانه پیامکی بهترین و باصرفهترین راه برای حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید است و در مشاغل گوناگونی کاربرد دارد.
از پنل اساماس در کسب و کارها به عنوان راهی برای تبلیغات، بازاریابی و ارتباط با مشتریان استفاده میشود. در مشاغل مختلف با استفاده از پنل اساماس، خدمات شغل مربوطه به مشتریان معرفی میشود تا مخاطبان با آگاهی از محصولات یا خدمات بتوانند با کارفرمایان ارتباط برقرار کنند و از خدمات مشاغل مختلف بهرهمند شود. بنابراین یکی از مهمترین کاربردهای پنل اساماس در مدیریت کسب و کارها، جذب مشتری و افزایش سود است.
طی دهههای اخیر استفاده از پنل پیامکی در مقاصد اقتصادی و بازاریابی افزایش یافته و نقش مهمی در پیشرفت مشاغل ایفا میکند. برای مثال؛ با استفاده از سامانه پیامکی در دفاتر بیمه میتوان با ارسال پیامکهایی مانند یادآوری موعد اقساط، معرفی تسهیلات، اطلاعرسانی درباره اتمام بیمه و تمدید آن و… برای مخاطبان با آنها ارتباط برقرار کرد.
دلیل استفاده از پلتفرم مدیریت پیامک در یک کسب و کار چیست؟
پلتفرم مدیریت پیامک یکی از بهترین ابزارهاییست که شرکتها و سازمانها میتوانند برای بازاریابی محصولات و خدمات خود به سراغ بهرهگیری از آن بروند.
درواقع با استفاده از محبوبترین شکل ارتباط دو طرفه شخص به فرد با کدهای طولانی، این برنامههای پیام کوتاه میتوانند مشتریهای جدیدی را به سمت کسبوکار شما جذب نماید، وفاداری به برند را توسعه دهند، فروش را به سطح بالاتری برسانند و سرویسها و ROIهای بهتری را ارائه دهند.
با این اوصاف مطمئنا سوالات زیادی در ذهنتان ایجاد شده است، از جمله اینکه چه تفاوتی میان کدهای بلند SMS و کدهای کوتاه وجود دارد؟ چرا سرویس پیام کوتاه میتواند در کسبوکارها نقش موثری ایفا کند؟
شاید برایتان جالب باشد که بدانید سرویسهای پیام کوتاه متنی در طی چندین سال گذشته نتایج بسیار خوبی را برای کسبوکارها به همراه داشته است. ازهمینرو روی آوردن به آن کاری عاقلانه خواهد بود.
اما مسئله مهم و اساسی اینجاست که کمپینهای بازاریابی شرکتها و سازمانها را با چه چالشهایی روبرو میکند و چرا و چگونه میتواند در راستای رسیدن به سود بیشتر به صاحبان مشاغل کمک نماید.
از همینرو در ادامه این مقاله توضیحاتی در این راستا خدمت شما ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.
چگونه از پلتفرم مدیریت پیامک در تجارت خود استفاده کنیم؟
همانطور که گفته شد پلتفرم مدیریت پیامک تاثیر بسیار زیادی در رسیدن به سودآوری خواهد داشت. از همینرو آگاهی از چگونگی استفاده از این سرویس به شما کمک میکند تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.
- در ابتدا باید متنی را برای دعوت از مشتریان آماده نمائید. دقت داشته باشید این متن از یک کلمه کلیدی با شماره کد طولانی بهرهمند است که کمک میکند تا شما یک بانک اطلاعاتی قوی از مشتریان خود در اختیار داشته باشید.
توجه: هر کلمه کلیدی که ایجاد میکنید دارای زیر کلید واژههای نامحدود رایگان است.
- مخاطبین قادر به استفاده از این کلمه کلیدی برای انتخاب خودکار دریافت پیام از حساب شما خواهند بود.
- به نرمافزار ارائهدهنده خدمات پلتفرم مدیریت پیامک خود وارد شوید و لیست مشتریان انتخاب شده خود را بارگذاری کنید. با انجام این کار، ارتباط آسانتری میان گروهها برقرار خواهد شد.
- اگر پیام بازاریابی شما شامل یک پیشنهاد ویژه، برنامه وفاداری، نظرسنجی یا اخبار مرتبط با انجمن باشد مطمئنا در جذب مشتری و مخاطبان جدید اثربخشتر خواهد بود.
پس از آن میتوانید دکمه ارسال را بزنید.
حتی میتوانید از صندوق ورودی خود برای شناسایی پیامهای خوانده نشده، تاریخ دریافت پیام یا دریافتکنندگان و امتناع دستی استفاده کنید. برای مشارکت در خدمات پیام کوتاه متنی، هیچ مهارت فنی و طراحی لازم نیست.
تعاملاتی از جمله اینها به جذب مشتریان بیشتر به تجارت شما، توسعه وفاداری به برند، افزایش فروش و افزایش چشمگیر ROI بازاریابی شما کمک میکند.
تفاوت بین کدهای بلند SMS با کدهای کوتاه چیست؟
بهترین راهکار برای معرفی تفاوتهای کدهای بلند و کوتاه پلتفرم مدیریت پیامک معرفی ویژگیها و مشخصات آنهاست. این ویژگیها عبارتند از:
* هیچنیازی به شماره جدید همراه با کد اختصاصی نیست.
* به حاملهای مخابراتی برای استفاده از یک شماره تلفن معمولی 10 رقمی مجازی در هر برنامه تلفن همراه نیاز نخواهید داشت.
* اغلب کدهای کوتاه برای شرکتها گران محسوب میشوند و هزینههای ثابت ماهیانه آنها را افزایش میدهد.
* امکان برقراری تماس مشتری یا مشتریان بالقوه با کدهای کوتاه که شماره تلفنهای واقعی نیستند وجود ندارد.
* با استفاده از کدهای بلند به راحتی میتوان روابط طولانی مدتی را با مشتریان ایجاد نمود.
* میتوانید کد منطقهای را برای هدف قراردادن یک کلانشهر محلی یا حتی بینالمللی را بدست آورید.
* برای کسانی که ترجیح میدهند با استفاده از متون پیام کوتاه با مشتریان تعامل برقرار کنند، بهرهگیری از یک مرکز پشتیبانی مشتری راهکار مناسبی است.
چرا پیام کوتاه متنی در بازاریابی کسبوکارها پراهمیت است؟
یکی از اصلیترین ابزارهای رشد در دنیای مدرن امروزی محتواست. حال میخواهد این محتوا به شکل مقالهای طولانی، تیتر روزنامه و حتی به شکل بازاریابی برای کسب و کارها باشد.
اگر صاحبین کسب و کارها نتوانند خود را با شرایط کنونی و سرعت فوقالعاده بالای پیشرفت تکنولوژی همگام کنند مطمئنا نه تنها هیچ پیشرفتی عاید آنها نشده و سودی بدست نمیآورند بلکه شاهد روند نزولی در رشد کسبوکارشان خواهند بود.
به واقع میتوان گفت در حال حاضر که گوشی موبایل به همراه درجه یک افراد تبدیل شده است، تبلیغات پیامکی به شیوهای اصولی میتواند یک جهش بزرگ در رشد کسبوکار بهشمار آید. اما سوال اینجاست که چرا پلتفرم مدیریت پیامک برای کسب و کارها پر اهمیت است؟
* نتایج درایوها
امروزه ما در جامعهای مدرن و پیشرفته زندگی میکنیم که کاربران به گوشیهای تلفن و خصوصا پیامکهای خود اهمیت ویژهای میدهند.
به همین دلیل است که بازاریابی پیامکی یکی از روشهاییست که کسب و کارها در پیش میگیرند زیرا طبق آمار منتشر شده تقریبا 90% پیامهای ارسال شده از جانب سرویسهای پیام کوتاه متنی طی مدت سه دقیقه پس از ارسال خوانده میشوند.
* پیاده سازی آسان
یکی از مهمترین دلایلی که باعث میشود کسب و کارها به سراغ بهرهگیری از پلتفرم مدیریت پیامک بروند این است که پیادهسازی و استفاده از آن تنها چند دقیقه از وقتشان را میگیرد و بدون اینکه مجبور به برنامهریزی و بارگذاری برنامههای مختلف شوند میتوانند آن را به اجرا درآورند.
* قابل انعطاف
اگر به عنوان مدیر یک کسبوکار نیازهای ارتباطیتان تغییر دادهاید، استفاده از خدمات پیامکی میتواند به شما در راستای رسیدن به اهداف تجاریتان کمک کند، با شما سازگار شود و حتی ارزیابی مجددی از مشتریان و مخاطبانتان در اختیار شما قرار دهد.
کاربردهای پنل اس ام اس در مدیریت کسب و کارها
امروزه با افزایش رقابت در مشاغل به کاربردن روشهایی برای بازاریابی و جذب مشتری به امری ضروری تبدیل شدهاست. گاهی اوقات تبلیغات و بازاریابی هزینههای سنگینی روی دوش صاحبان مشاغل میگذارد، به همین دلیل بسیاری از این افراد به دنبال روشی کم هزینه و سودمند در جهت بازاریابی برای کسب و کارشان هستند.
پنل اساماس یا سامانه پیامکی بهترین و کمهزینهترین راه برای جذب مشتریان شما است.
-
ارسال پیامک به مشتریان و مخاطبان بصورت نامحدود؛
یکی از رایجترین کاربردهای پنل اساماس در مدیریت کسب و کارها، نامحدود بودن استفاده از این سامانه است. با استفاده از سامانه پیامکی میتوانید تعداد زیادی پیام کوتاه را برای مخاطبین بیشماری ارسال کنید و خدمات و محصولات خود را به آنها معرفی کنید. استفاده از سامانه پیامکی بهترین و به صرفهترین راه بازاریابی برای مشاغل و جذب مشتری است.
-
سودمندی بیشتر نسبت به بازاریابی اینترنتی؛
سامانه پیامکی در مقایسه با روشهای اینترنتی از سودمندی بیشتری برخوردار هستند زیرا نیاز به اینترنت ندارند. کاربران برای دریافت این پیامکها نیازی به وصل بودن به اینترنت ندارند و این پیامکها به آسانی و در سریعترین زمان ممکن در اختیارشان قرار میگیرد. از آنجایی که بسیاری از افراد ممکن است ساعات زیادی را بدون اینترنت سپری کنند بنابراین سامانه پیامکی بهترین راه ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات است.
-
امکان ارسال پیامک تبلیغات، تخفیفها، اطلاعیهها و خبرنامهها؛
یکی از مهمترین کاربردهای پنل اساماس در مدیریت کسب و کارها، ارسال پیامک با موضوعات گوناگون است. پنل پیامکی این امکان را برای شما فراهم میکند تا اطلاعیهها و خبرنامهها و تخفیفات ویژه را به اطلاع مشتریان خود برسانید و بتوانید فروش خود را افزایش دهید. از طریق سامانه پیامکی میتوانید از مشتریان درباره خدمات خود نظرسنجی کنید تا نقاط ضعف خود را بهبود ببخشید.
وبسرویس ارسال SMS چیست؟
وبسرویس ارسال پیامک داخلی یا SMS Web Service یک سرویس حرفهای برای مدیریت و ارسال انبوه پیامک از طریق یک پنل تحت وب که بهترین پنل اساماس است و برای مقاصد تجاری به کار میرود.
سامانه پیام کوتاه (به انگلیسی: Short Message Service) که آن را به اختصار SMS مینامند، یک سرویس خدماتی از شبکههای موبایلی به منظور ارسال و دریافت پیامهای متنی با کمک شبکههای موبایلی است که طی چندین دهه اخیر یکی از بزرگترین دستاوردهای صنعتی و تکنولوژی بشریت بهحساب میرود.
اولین بار در سال 1992 فناوری سامانه پیام کوتاه توسط شرکت معروف Vodafone ابداع شد و خیلی زود در سطح جهان گسترش پیدا کرد و به توسعه و پیشرفت شبکههای موبایلی امروزی کمک بزرگی کرد.
سرویس پیامرسانی اساماس از اوایل سال 1381 به ایران راه پیدا کرد. در سال 1386 معادل فارسی این سرویس با عنوان پیامک معرفی شد و از همان سال تاکنون، نام رسمی SMS در ایران پیامک یا پیامکوتاه انتخاب شد. اگرچه در ابتدا این سرویس صرفاً مخصوص ایجاد ارتباط متنی بین دو دستگاه موبایلی از طریق شبکههای موبایلی به کار گرفته شد، اما خیلی زود پتانسیل بالای این سرویس برای مقاصد تجاری نیز نمایان شد.
طی یکی دو دهه اخیر، شرکتهای بسیار زیادی از اساماس برای اهداف اقتصادی و حتی بازاریابیهای مدرن دیجیتالی استفاده کردند. اما مسلماً این شرکتها این کار را به روش سنتی انجام نمیدهند. آنها از سرویسها و پکیجهای مخصوص این کار که با عنوان وبسرویس ارسال SMS شناخته میشوند این کار را میکنند.
وبسرویس ارسال SMSچه کاربردی دارد؟
با پیشرفت صنعت و تکنولوژی، راههای زیادی در بستر اینترنت فراهم شد. روشهایی که امکان ارتباط سریع، دقیق و حرفهای آن هم در ابعاد زیاد را برای کسبوکارها فراهم کردند. یکی از کاربردیترین این سیستمها وبسرویس ارسال SMS میباشد. وبسرویس ارسال اساماس یک سامانه پیشرفته و هوشمند است که آن را با عنوان درگاه پیامکی یا SMS Gateway نیز میشناسند. این سرویس همانطور که از نامش پیداست یک سرویس تحتوب میباشد.
شما با کمک چنین سیستمی میتوانید اقدام به ارسال انبوه پیامهای کوتاه به بانک شمارههای موبایلی کنید و بدون کوچکترین زحمت و فقط در چند لحظه، صدها و هزاران پیامک را به مخاطبین خود ارسال کنید. این کار توسط یک پنل اینترنتی و پیشرفته اما در عین حال ساده و مفهومی قابل انجام است. وبسرویس ارسال پیامک راهی بسیار عالی برای شرکتهایی است که میخواهند در کمترین زمان ممکن با بیشترین تعداد ممکن از مخاطبین و مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مهم خود را به آنها انتقال دهند.
نکته حائز اهمیتی که وبسرویس ارسال اساماس را حتی از ارتباطات مشابه در بستر اینترنت هم کاربردیتر میکند این است که کاربران برای دریافت این پیامها هیچ نیازی به اینترنت یا ابزار خاص ندارند؛ چراکه مخاطبین شاید مدت زیادی از طول روز را بدون اینکه به اینترنت متصل باشند سر کنند و در نتیجه بهترین یا شاید بتوان گفت تنها راه مؤثر برای ایجاد ارتباط با آنها در چنین حالتی، همین SMS باشد.
شما برای برقراری این ارتباط فقط به مخاطبی نیاز دارید که یک گوشی موبایل ساده (حتی بدون داشتن قابلیت اتصال به اینترنت) داشته باشد. چنین سیستم جامع و قدرتمندی باعث شد تا حتی مبحثی مجزا به نام بازاریابی با اساماس (SMS Marketing) نیز در دنیای کسبوکارهای دیجیتالی و حتی سنتی شکل بگیرد.
خرید بهترین پنل اساماس با شماره دلخواه
اگر شما صاحب کسبوکار هستید و به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستید، بهترین راهحل برای شما، خرید بهترین پنل اساماس با شماره دلخواه …
اگر شما صاحب کسبوکار هستید و میخواهید ارتباطتان را با مشتریان خود حفظ کنید یا به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستید، بهترین راهحل برای شما، استفاده از پنل اساماس است. اما برای راهنمایی خرید بهترین پنل اساماس با شماره دلخواه در این مقاله با ما همراه باشید.
پنل های پیامکی نرمافزارهایی هستند که به شما این قابلیت را میدهند که برای مشتریان خود یا مخاطبین هدف خود پیامکهای انبوه تبلیغاتی، تخفیفات، اطلاعیهها و… ارسال کنید. اما پنل های اساماس قابلیتهای ویژهای نیز دارند که در ادامه توضیح خواهیم داد.
بهترین پنل اساماس چه ویژگیهایی دارد؟
یکی از قابلیتهای پنل های پیامک، قابلیت ارسال و دریافت پیامک است. با استفاده از پنل های اس اماس در لحظه میتوانید به مشتریان خود پیامک ارسال کنید یا از آنها با دریافت پیامک نظرسنجی و… کنید. اما شاید برای شما جای سؤال باشد که کسبوکارهای نوپا که فعلاً مشتریان و شمارههای محدودی دارند، چهکاری باید انجام دهند؟ پاسخ به این سؤال راحت است: بانک شمارههای آمادهای وجود دارد که میتوانید نسبت به خرید آنها اقدام کنید.
از دیگر ویژگیهای بهترین پنل اساماس ، ارسال پیامک بر اساس محدوده جغرافیایی، شرایط سنی و جنسیتی، شرایط شغلی، ارسال از طریق فایل اکسل، ارسال پیامک BTS و ارسال از طریق نقشه گوگل است. همچنین شما میتوانید گزارش ارسال پیامک را در پنل مشاهده کنید که پیامکها به دست چه تعداد از مخاطبها رسیده است.
انواع پنل اس ام اس
در کل دو نوع پنل اساماس وجود دارد: پنل اساماس کاربری و پنل اساماس نمایندگی.
پنل اس اماس کاربری محدود به مخاطبین است که میتوانند پیامک تبلیغاتی یا مناسبتی ارسال کنند. پنل اساماس کاربری به دو نوع پنل کاربری تحت وب و پنل کاربری تحت وبسرویس تقسیم میشود. اما پنل اساماس نمایندگی یکی از راههای کسب درآمد است. پنل نمایندگی، پنل مادر است که میتوانید بهصورت نامحدود کاربری ایجاد کنید و از ارسالهای کاربرتان درآمد کسب کنید.
چرا باید پنل اس ام اس خدماتی داشته باشم؟
همانطور که میدانید زندگی امروز ما بدون موبایل غیرممکن است. طبق آمارهای اعلامشده، 95 درصد از جمعیت از موبایل استفاده میکنند. 98 درصد استفادهکنندگان موبایل، همیشه تلفن همراه خود را در کنار خود نگه میدارند و جالبتر از این 89 درصد مردم در هنگام خواب و بهمحض بیدار شدن گوشی موبایل خود را چک میکنند. پس بازاریابی که بر اساس موبایل شکلگرفته باشد به یکی از مهمترین استراتژیهای بازاریابی در تمام جهان تبدیلشده است.
برای تمام کسبوکارهایی که میخواهند در بازار خودی نشان بدهند و برندشان را معرفی کنند، استفاده از تبلیغاتی که در صفحه گوشی هر فرد برایشان نشان داده شود، بهترین راهحل است.
برای این منظور شما میتوانید از پنل ارسال پیامک استفاده کنید که تبلیغاتتان بدون واسطه و با سرعت بیشتری نمایش داده شود. اما این شاید برایتان جای سؤال باشد که بعضی از مردم شمارههای تبلیغاتی را به بلک لیست اضافه کردهاند و برای آنها پیامک ارسال نمیشود؟
راهحل این موضوع استفاده ازپنل پیامک خدماتی هست. در ادامه مقاله به شرایط، کاربرد و… این پنل میپردازیم.
چرا باید یک پنل اس ام اس برای کسبوکارم تهیه کنم؟
همه کسبوکارها برای جذب مخاطب و ایجاد رابطه بین مشتریان خود نیاز به خرید بهترین پنل اساماس با شماره دلخواه دارد. شما میتوانید با خرید پنل اساماس ، تولد مشتریان خود را تبریک بگویید تا وفاداری مشتری را به خودتان جذب کنید.
همچنین میتوانید پیامکهای تشکر بابت خرید مشتری به آنها ارسال کنید. اپلیکیشن و سایتها نیز برای ارسال کد ثبتنام و کد فعالسازی از پنل های اساماس استفاده میکنند.
چند نکته مهم برای خرید بهترین پنل اساماس با شماره دلخواه
- قبل از خرید پنل، امکانات و خدمات ارائهشده را بسنجید و با سایر پنل ها مقایسه کنید.
- ملاک مقایسه صرفاً قیمت پایین پنل نباشد؛ چون امکان کمفروشی وجود دارد.
- بسته به نوع کسبوکار و هدف خودتان مناسبترین پنل را انتخاب کنید.
- از مشاوره رایگان کارشناسان تلیرکو استفاده کنید و بهترین تصمیم را بگیرید
اما یک نکته مهمی که وجود دارد این است که برای مخاطبانی که پیامکهای تبلیغاتی خود را مسدود کردهاند، چگونه پیامک بفرستیم و مطمئن شویم که پیامک به دستشان خواهد رسید؟ برای دریافت پاسخ این سؤال مقاله “ پنل اساماس خدماتی” ما را مطالعه کنید و با راهنمایی مشاوران تلیرکو نسبت به خرید بهترین پنل اساماس با شماره دلخواه اقدام کنید. تلیرکو با رعایت کامل قوانین مخابرات کشور، به مشتریان خود خدمات ارائه میدهد.
در سیستمهای ارسال پیامک دو نوع پنل وجود دارد: پنل پیامک خدماتی و پنل اس ام اس تبلیغاتی.
پنل پیامک خدماتی جهت ارسال رمز، کد فعالسازی، وریفای شماره موبایل و… استفاده میشود که به تمام شمارهها حتی شمارههای بلک لیست هم ارسال میشود.
تفاوت پنل پیامک خدماتی با خط تبلیغاتی
فرض کنیم قصد ثبتنام در سایت یا اپلیکیشن راداریم، برای اتمام ثبتنام باید شماره موبایل خود را تأیید کنید. اگر شما ارسال پیامک تبلیغاتی را مسدود کردهاید و بهاصطلاح به بلک لیست یا لیست سیاه اضافه کردهاید این پیامک حاوی کد فعالسازی برای شما ارسال نمیشود. اما اگر صاحبان سایت یا اپلیکیشن یا هر کسبوکاری برای ارسال چنین پیامکهایی از پنل اس ام اس خدماتی استفاده کنند، بدون در نظر گرفتن لیست سیاه، پیامک برایتان ارسال میشود.
کاربرد پنل اس ام اس خدماتی در کسبوکارها
وبسایتها و فروشگاههای اینترنتی
اگر شما صاحب وبسایت یا فروشگاه اینترنتی هستید که برای ارسال پیامک کد تائید یا اطلاعرسانی خریدها و پرداختها به پنل پیامکی نیاز دارید، میتوانید از پنل پیامک خدماتی استفاده کنید. این پنل قادر به ارسال پیامک به بلک فهرستها نیز هست.
پنل اس ام اس خدماتی اپلیکیشنها
جهت ارسال کد تایید ثبتنام برای اپلیکیشن ها میتوانید از پنل اس ام اس خدماتی استفاده کنید.
آموزشگاهها، ادارهها و سازمانها
آموزشگاهها، ادارهها و سازمانها از کسبوکارهای کوچک تا کسبوکارهای بزرگ نیاز به ارسال تبلیغات و اطلاعرسانیها دارند. پنل پیامک خدماتی این نیاز را رفع میکند.
شرایط خرید پنل اس ام اس خدماتی
برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به شماره خدماتی اختصاصی بایستی شرکت حقوقی و شناسه ثبت ملی داشته باشید، تعهدنامه خدماتی را تکمیل نمایید و همراه با سفته به آدرس شرکت تلیرکو (هونام تجارت پارس) ارسال نمایید تا مدارک شما به اپراتور جهت انجام پروسه خدماتی تحویل داده شود.
مراحل ارائه تعهدنامه خطوط خدماتی
برای خدماتی کردن خط بهتر است به موارد زیر دقت کنید، تا روند خدماتی شدن خط شما با اطمینان خاطر بیشتری پیش برود چون اگر قوانین زیر را رعایت نکرده باشید اپراتور درخواست شمارا برگشت میدهد و شما میبایست مشکلات و نواقص را برطرف کنید و مجدداً فرم تعهدنامه خدماتی را ارسال نمایید و این باعث از دست رفتن زمان شما میشود، بنابراین انجام موارد زیر به شما کمک میکند سریعتر خط خدماتی بگیرید.
مراحل خدماتی کردن انواع خطوط و تعهدنامهها را در مقالات دیگر ما مطالعه کنید.
مواردی که برای ارائه تعهدنامه پنل پیامک خدماتی بایستی انجام دهید؟
- کلیه تعهدنامهها تایپشده و در سربرگ شرکت ارائه گردد.
- کلیه تعهدنامهها میبایست بهصورت اسکن شده و باکیفیت مناسب ارسال شود.
- در اپراتور ۱۰۰۰ و ۰۲۱، ارسال اصل تعهدنامه الزامی میباشد.
- دقت کنید فرم تعهدنامه اپراتورهای تلفن ثابت متفاوت است.
پنل اس ام اس بینالمللی و فواید آن
هرچه برند یا کسبوکار شما، اهدافش روی جذب مشتری های بینالمللی بیشتری باشد اهمیت پنل اس ام اس بینالمللی نیز بیشتر نمایان میشود…
اهمیت پنل اس ام اس بینالمللی زمانی بیشتر مشخص میشود که برند یا کسبوکار شما اهدافش روی جذب مشتری بیشتری باشد. امروز حوزه بخش اس ام اس مارکتینگ به یکی از بخشهای اساسی بازاریابی چندکاناله تبدیل شده است و در بخش دیجیتال مارکتینگ اهمیت بسیار زیادی دارد و بهعنوان یکی از هستههای بازاریابی معرفی میشود.
ما در این مقاله سعی داریم شما را با فواید داشتن پنل اس ام اس بینالمللی آشنا کنیم، پس با در ادامه مطلب همراه باشید.
4 فایده پنل اس ام اس بینالمللی
یک کانال فوری و مستقیم بازاریابی است
پیامک یکی از فوریترین کانالهای موجود است، بهطوریکه درصد خوانده شدن متن پیام حدود 97 درصد است در مدتزمان 15 دقیقه است.
بررسیهای انجامشده مشخص کردهاند که حدود 45 درصد از کمپینهای اس ام اس موفق، باعث بازگشت سرمایه یا ROI شدهاند. اگر کسب کار شما بینالمللی است میتوانید در کشورهای همسایه مانند عراق، میتوانید یک کانال ارسال پیامک به عراق را برای بخش بازاریابی خود ایجاد کنید.
امکان ادغام با دیگر کانالهای بازاریابی
یکی از مهمترین اصلها در بازاریابی این است که تمامی کانالها باید در کنار هم خوب کار کنند، البته پیامک هم از این قاعده مستثنا نیست و هم بهصورت یک کانال مستقل و هم بهصورت میتواند از سایر کانالهای بازاریابی مانند شبکههای اجتماعی و ایمیلها پشتیبانی کند.
مثلاً اگر شما در بازاریابی ایمیلی خود به مشتری خارج از کشور با ارسال پیامک به انگلستان که مشتری شما در آنجاست، ایمیل خود را به او یادآوری کنید این کار باعث میشود که احتمال باز شدن ایمیل بین 20 الی 30 درصد افزایش یابد.
با استفاده از پنل اس ام اس بینالمللی، میتوانید اطلاعات بیشتری از مشتریان خود به دست آورید
پنل اس ام اس بینالمللی، یکی از بهترین کانالها برای دریافت بازخورد از مشتریان از طریق نظرسنجی پیامکی است. آمارها نشان میدهند که بهطور متوسط 31 درصد از مشتریان به نظرسنجی پیامکی پاسخ میدهند که میانگین زمان این پاسخگویی حدود 5 دقیقه است.
پنل اس ام اس بینالمللی یعنی تعامل بیشتر با مشتریان
از پنل اس ام اس بینالمللی برای تقویت افزایش تعامل برند و کسبوکار خود با مشتریان استفاده کنید.
برای مثال همانطور که گفتیم، چنانچه شما برندی بینالمللی دارید و برای مطلع ساختن مشتریان خود را از آخرین تغییرات نیاز به ارسال ایمیل یا پیامک داشته باشید، حالا شما باید ارسال پیامک به انگلستان و ارسال پیامک به عراق را که کشورهای هدف شما هستند قرار دهید و آنها را از آخرین اخبار و تحولات موردنظر خود مطلع سازید.
همانطور که دراین مقاله کوتاه مطالعه کردید، فواید پنل اس ام اس بینالمللی خیلی بیشتر از آن چیزی است که فکر میکنید و نباید بهراحتی از کانال بازاریابی پیامکی چشمپوشی کنید.
با استفاده از این کانال بازاریابی میتوانید مشتریان خود را از آخرین اخبار، تخفیفها و آپدیتهای سایت یا کسبوکار خود مطلع سازید،اگر بتوانید کمپینهای دقیق برای این کانال بازاریابی ایجاد کنید حتماً به موفقیت دست پیدا خواهید کرد. البته در این راه به اطلاعات دقیقی از قوانین ارسال پیامک بین المللی نیاز خواهید داشت که با مطالعه این مقاله کوتاه میتوانید به اطلاعات موردنیاز دست یابید. همچنین میتوانید برای ارسال پیامک به کشورهای دنیا، از مشاوران تلیرکو به صورت رایگان بهره مند شوید.
با پنل SMS بین المللی فراتر از مرزها فعالیت کنید
زمانی که شما سایت بینالمللی راهاندازی میکنید یا یک اپلیکیشن دارید که میتوانید مشتریان بینالمللی جذب کنید، استفاده از پنل SMS بینالمللی را به شما پیشنهاد میکنیم. مشتریان خارج از کشور باید بتوانند برای ثبتنام، کد فعالسازی دریافت کنند و از اطلاعیهها آگاه شوند.
یکی دیگر از مزیتهای پنل پیامک بینالمللی برای نمایندگان تجاری شرکتهای خارجی است که میتوانند تبلیغ محصول خود را بهصورت بینالمللی به کشور هدف ارسال کنند. اگر پنل پیامکی شما برای مشتریان خارج از کشور پیامک ارسال نمیکند، بهترین راهکار استفاده از پنل SMS بینالمللی است.
تعرفه ارسال پیامک بینالمللی به کشورهای خارج از ایران
برای ارسال پیامک، تعرفه ارسال پیامک بینالمللی با پیامک داخلی متفاوت است. در این لینک intl.sms2co.ir میتوانید تعرفههای تلیرکو را برای کشورهای مختلف مشاهده کنید.
مواردی که برای ارسال اس ام اس بینالمللی باید بدانید!
- به جهت ارسال پیامک بینالملل، پنل SMSتجاری تهیه کنید. دقت داشته باشید که پنل پایه، پنل اقتصادی و پنل شرکتی این قابلیت را ندارند.
- بهمحض خرید پنل اس ام اس بینالملل، تیکت پشتیبانی ارسال نمایید تا قابلیت ارسال اس ام اس بینالمللی و ماژول ارسال پیامک فعال شود.
- برای ارسال پیامک بینالمللی با افزونه DIGITSنیازی به برنامهنویسی نیست.
- هزینه پیامک به خارج از کشور با هزینه ارسال پیامک داخلی متفاوت است.
- دقت کنید متن پیامک بهصورت انگلیسی نوشته شود. هر پیامک انگلیسی استاندارد شامل 160 کاراکترمیباشد.
- از پیامکهای چندبخشی برای ارسال smsاستفاده نکنید.
- قیمتگذاری پیامکهای بینالملل بر اساس دلار و یورو است.
- کشورهای مقصد به جهت رعایت حقوق شهروندی قوانین خاصی وضع کرده اند. قوانین ارسال پیامک بین المللی
تلیرکو را برای خرید پنل SMS بینالمللی انتخاب کنید.
– از محصولات تلیرکو در بخش پلتفرمهای مخابراتی میتوان به پلت فرم مدیریت ارسال و دریافت پیامک بینالمللی اشاره کرد. این پلت فرم اختصاصی بااتصال به سه شرکت هاب بینالمللی ارسال پیامک، امکان ارسال پیام به بیش از 1800 اپراتور خارجی را دارد.
– برای جلوگیری از اسپم شدن پیامها، در ساعات مجاز بهصورت اتوماتیک و با تنظیمات ویژهای پیامک ارسال میشود.
– شرکتها میتوانند با انتخاب مسک های اختصاصی شماره ارسالکننده پیامک بینالمللی را انتخاب کنند.
– از دیگر مزایای پنل اس ام اس بینالمللی تلیرکو، ارسال پیامک انبوه به لیست سیاه، ارسال پیامک از روی نقشه، ارسال اس ام اس به کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکایی، خاورمیانه(افغانستان، عراق) و… اشاره کرد.
– اگر بعد از خواندن این مقاله تصمیم گرفتید که برای کسبوکار خود یک پنل SMS بینالمللی تهیه کنید با کلیک بر روی دکمه درخواست دمو، دغدغه خود را با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما در این مسیر همراه شما باشند.
همچنین تلیرکو با ارائه قالب های آماده پیامک برای بازاریابی بهتر به شما کمک خواهد کرد.
کلام آخر
در این مقاله ما تلاش کردیم تا ویژگیها و فواید و دلایل استفاده از پلتفرم مدیریت پیامک در کسب و کارها را خدمت شما ارائه دهیم. با توجه به این مسئله که در دنیای مدرن و پیشرفتهای زندگی میکنیم و با توجه به نکاتی که در این مقاله ارائه شد به خوبی میتوان درک کرد که پلتفرم مدیریت پیامک تاثیر بسزایی در رسیدن به اهداف شما خواهد داشت.
در این راستا متخصصان و مشاورین تلیرکو آمادهاند تا تمامی خدمات لازم را در اختیار شما قرار دهند. شما میتوانید با مراجعه به بخش SMS به تمامی خدمات تلیرکو آگاهی پیدا کنید. همچنین مراجعه به بخش تماس باما و صحبت با مشاورین و متخصصین ما میتواند در این راه کمک کننده باشد.
مارا درشبکه های اجتماعی دنبال کنید
اینستاگرام | لینکدین | فیسبوک | توئیتر