‌خرید و فروش قسطی این روزها به خاطر افزایش قیمت‌ها رونق زیادی پیدا کرده است. عده ای برای خریدهای بزرگ خود چاره‌ای جز استفاده از امکان خرید قسطی ندارند و از طرفی به دلیل ترافیک کاری زیاد و مشغله‌های روزمره خانوارها، اکثرا خرید خودشان را از طریق اینترنت انحام می‌دهند.  ارسال پیام صوتی و استفاده از سامانه ارسال پیام صوتی یکی از روش‌ها برای فروش قسطی محصولات و خدمات به حساب می‌آید. در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم که چگونه با استفاده از این سامانه‌ها و امکان فروش قسطی، مشتریان خود را افزایش دهیم.

 

نکاتی که باید در فروش قسطی محصولات و خدمات به آن توجه کرد:

 

1- توجه به عادات مشتریان‌مان

اگر مشتریان ما به خرید اقساطی عادت کنند، تغییر رویه و حذف این مسئله می‌تواند مشتریان زیادی را از ما بگیرد. 1

2-تورم – با توجه به نرخ تورم، باید این موضوع را در نظر داشته باشید که سود طوری محاسبه شود که با وجود تورم، شرکت دچار ضرر نشود.

3- انحصار– درمورد محصولاتی که می‌توانید انحصار بازار را تا حدی در دست داشته باشید، نیازی به فروش قسطی ندارید. این نوع فروش بیشتر مناسب محصولات و خدماتی است که رقابت در آن مشکل تر است.

فروش قسطی

تکنیک‌های افزایش فروش قسطی به صورت تلفنی و صوتی

در پاسخ به این سوال که چطور قسطی بفروشیم باید گفت که شما نیازمند رعایت تکنیک هایی هستید که عبارتند از:

  1. تماس‌های فروش را با انرژی عالی آغاز کنید.
  2. از رقبایتان بدگویی و غیبت نکنید.
  3. از لقب‌ها و ویژگی‌های مثبت استفاده کنید.
  4. یک برنامه‌ی دقیق و منظمی داشته باشید و به آن پایبند بمانید.
  5. اگر امکان ایستادن را دارید بایستید و حرف بزنید.
  6. قسمت‌های مهم و خاص از جمله‌هایتان را با تاکید بیشتر بگویید.
  7. با هوشمندی فوق حرفه‌ایی برای محصول خود موقعیت یابی کنید.
  8.  سعی کنید احساس مشتری را  طوری درگیر کنید که احساس کند این فرصت و امکان خرید اقساطی را نباید از دست بدهد..
  9. ارزش محصول خود را دقیق مشخص و تعیین کنید.

فروش قسطی از طریق سامانه پیامکی و تلفنی

مشتریان می‌توانند پس از ثبت سفارش به صورت چکی یا سفته کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید  اما در مورد دریافت اقساط به طور زمان‌بندی شده و منظم می‌توانید عمل کنید. به صورت اتوماتیک و ماهانه با مشتری تماس تلفنی گرفته می‌شود و مشتری در همان لحظه می‌تواند پرداخت خود را انجام دهد.

دریافت وجوه اقساط خود از طریق سامانه پرداخت تلفنی تله‌پوز 

تله‌پوز برای حل مشکلات کسب‌وکارها در دریافت پول، با همکاری شبکه بانکی اولین پلتفرم پرداخت تلفنی کشور را با نام تجاری تله‌پوز طراحی و پیاده‌سازی نموده‌است. با استفاده از این پلتفرم یک درگاه پرداخت با قابلیت درخواست خرید از سمت خریدار و یا درخواست پرداخت از سمت پذیرنده بر بستر تلفن (صوت) در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌گیرد که قابلیت یکپارچه شدن با نرم‌افزارهای موجود مانند مراکز تماس و یا تلفن گویا (IVR) را دارد.

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

درج دیدگاه