اگر کسب و کاری نوپا در خارج از کشور دارید و از پس مخارج دفترهای کار سنتی بر نمی آیید، پیشنهاد ما به شما این است که به دنبال راه اندازی دفتر کار مجازی خارج از کشور بروید. دفتر مجازی، محلی برای کسب و کار است که کارمندان آن از طریق تلفن و یا اینترنت خدمات را به صورت دورکاری ارائه میدهند. راه اندازی دفتر کار مجازی خارج از کشور هزینه به سرمایه بسیار زیادی نیاز ندارد اما برای راه اندازی یک دفتر کار مجازی بین المللی با کمترین هزینه باید نکاتی را در نظر داشته باشید. برای داشتن یک دفتر کار مجازی با کمترین هزینه میتوانید با دفتر کار مجازی تلفن گویا شروع کنید. این نوع از دفاتر فقط خدمات تلفنی ارائه میدهند و از آنجایی که دیگر خدمات مجازی را در دستور کار خود ندارند، هزینه راه اندازی بسیار پایین تری به همراه دارند. نوع خدمات دفتر کار مجازی ارتباط مستقیمی با هزینه های پیش رو دارد. به عنوان مثال شرکتی که فقط یک نوع کالا می فروشد قطعا هزینه های بسیار کمتری نسبت به شرکتی که چندین نوع کالا را میفروشد، دارد.

 

قیمت دفتر کار مجازی

برای استفاده از خدمات دفاتر مجازی شما باید هزینه ای را ماهیانه بپردازید. این هزینه به فاکتورهای زیادی دارد بستگی دارد. از جمله: شرکتی که از آن اشتراک تهیه کرده اید، نوع شرکت( خصوصی، مسئولیت محدود، سهامی)، آدرس اختصاصی دفتر مجازی و هزینه ثبت در اتاق بازرگانی و هزینه های مربوط به اداره مالیات هم برای هر دفتر کار مجازی خارج از کشور متفاوت است. طبیعتا این هزینه ها برای دفتری در ترکیه بسیار کمتر از دفتری در استرالیا و یا کشورهای اروپایی هستند. اگر میخواهید این هزینه ها به حداقل برسند، باید در انتخاب شرکتی که از آن اشتراک ماهیانه تهیه میکنید بسیار وسواس به خرج دهید تا بالاخره گزینه مناسب خود را بیابید. همانطور که قبلا اشاره کردیم هزینه دفتر کار مجازی آنقدر زیاد نیست و اگر به عنوان مثال قصد اجاره دفتر کاری مجازی درترکیه را دارید، تقریبا باید هر ماه بین 250 تا 300 لیر بپردازید. البته این هزینه حد وسط است و دفاتری که خدمت کمتری دارند تقریبا ماهی برای 100 تا 180 لیر برای شما هزینه در بر دارند و اگر به دنبال دفتری تمام و کمال هستید باید ماهی تقریبا 400 تا 500 لیر هزینه کنید.

 

مراحل راه اندازی دفتر کار مجازی خارج از کشور

در قدم اول برای راه اندازی دفتر کار مجازی خارج از کشور باید مشخص کنید که میخواهید چه نوع شرکتی تاسیس کنید. انواع آنها را در بالا ذکر کردیم. معمولا تعداد زیادی از کسانی که میخواهند برای اولین بار دفتر تاسیس کنند به سراغ تاسیس یک شرکت خصوصی میروند. اگر دو شخص در کار شریک باشند و یا اینکه سرمایه اولیه نسبتا بالایی در اختیار دارید، میتوانید به سراغ تاسیس شرکت های با مسئولیت محدود یا سهامی بروید.

قدم دوم شما باید آدرس دفتر کار مجازی خارج از کشور را به اداره مالیات آن کشور اعلام نمایید.

قدم سوم، گاهی اوقات اخذ گواهی عنوان تجارت هم لازم است البته در کشورهایی مانند ارمنستان و شیلی و پرتغال به چنین گواهیای نیاز نیست اما بهتر است در این مورد از وزارت مربوط به این کار در کشور مقصد جویا شوید.

قدم چهارم، شما حتما به یک مشاور مالی جهت تنظیم اجاره نامه دفتر کار و انجام امور مربوطه نیاز دارید.

قدم پنجم، اخذ کد مالیاتی و ثبت سند در اتاق بازرگانی است.

قدم ششم، در این مرحله بازرسان اداره مالیات به شرکت شما سر میزنند و بعد از تایید آدرس دفتر کار مجازی خارج از کشور شما میتوانید به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کنید.

 

 

شناخت خدمات دفتر کار مجازی بین المللی

دفتر کار مجازی بین المللی 3-min

‌شناخت خدمات دفتر کار مجازی بین‌­المللی

دفتر کار مجازی بین­المللی خدمات بسیار ارزنده­‌ای به مشاغل ارائه می‌­دهد. ممکن است، این سؤال در ذهن شما ایجاد گردد که منظور و هدف از دفتر کار مجازی بین‌­المللی چیست؟ ما در این مقاله به پرسش‌­های اساسی شما در این رابطه پاسخ‌ خواهیم داد. دفتر کار مجازی این امکان را برای کارکنان و مشاغل فراهم می­‌آورد، بدون پرداخت هزینه و به مدت طولانی در هرکجا که می­‌خواهند، مشغول به کار شوند و خدماتی همچون آدرس پستی، خدمات پاسخگویی تلفنی، اتاق جلسات و کنفرانس ویدیویی و … به آن­ها ارائه می‌­گردد.

 

شناخت خدمات دفتر کار مجازی بین­‌المللی

 

درواقع وظیفه یک دفتر مجازی بین­‌المللی فراهم آوردن بستری برای تجارت شما، در هر کجا که بخواهید، با شرایط بسیار عالی و آسان است. همچنین یک جایگزین بسیار هوشمندانه برای دفاتر سنتی بوده که کلیه خدمات آن همانند، فرآیندهای داخلی و ارتباطات تجاری با ارتباط از طریق اینترنت و خطوط تلفن انجام می شود. کارمندان به‌راحتی می­توانند از راه دور به فعالیت خود مشغول بوده و کارهای روزانه اداری را با استفاده از نرم‌افزار و ابزار کاربردی وابسته به اینترنت انجام دهند. اگر شما صاحب تجارت کوچکی هستید، با دفاتر مجازی به‌مرور پیشرفت خواهید کرد.

هدف دفتر کار مجازی بین ­المللی

ممکن است که این سؤال در ذهن خواننده ایجاد گردد که دفتر کار مجازی چه‌کاری می‌­تواند برای من انجام دهد یا چرا من به آن نیاز دارم؟ پاسخ سؤال شما در دست ماست. درست است، ایجاد دفتر کار مجازی بین‌­المللی برای مشاغل تنهاترین راه ممکن نیست ولی دلایل زیادی وجود دارد که نشان می­دهد، بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک از این طریق گسترش‌یافته و موفق شده‌­اند.

 

هدف دفتر کار مجازی بین­‌ا‌لمللی

صرفه­‌جویی در هزینه یکی از سودمندترین ویژگی دفاتر مجازی برای شرکت و مؤسسات تازه تأسیس‌شده است. شرکت‌­هایی که بودجه کافی نداشته و نمی‌­توانند هزینه‌­های اضافی انجام دهند، به سراغ خدمات دفاتر کار مجازی رفته و هزینه‌­های خود را به حداقل می‌رسانند. دفتر کار مجازی بین­‌المللی در همه‌وقت آماده خدمت­‌رسانی به مردم هست و در میان مراکز نوپا از محبوبیت بسیاری برخوردار می‌­باشد.

مزایای دفتر کار مجازی بین ­المللی

  1. دفتر کار مجازی بین‌­المللی یک شرکتی است که به‌کارگیری آن موجب صرفه‌جویی در هزینه می‌­گردد و دفتردارهای سنتی بسیار باصرفه­‌تر است.
  2. این موسسه فعالیت­های بسیاری را به انجام می‌­رساند و دارای یک آدرس پستی فیزیکی، پاسخگویی تلفنی و خدمات کنفرانس ویدیویی هست.
  3. دفاتر مجازی امکاناتی ازجمله، گزینه­‌های شغلی کارمندان و گزینه­‌های استخدام مشاغل را با خود به همراه دارد و به بسیاری از افراد فرصت شغلی ایجاد می‌­کند.
  4. دفاتر مجازی نیازی به نیروی انسانی ندارند و این امکان را می­‌دهد که با ایجاد یک آدرس پستی افراد بتوانند به‌راحتی با مشتریان دیدار کنند.
  5. با ایجاد این فرصت برای خود از هرگونه تنش ذهنی و درگیری­‌ها دفاتر سنتی فارغ هستید و می‌­توانید با تمرکز بیش­تر و بهتری به کار خود ادامه دهید.

صحبت­های پایانی

زمانی که دفتر کار مجازی بین ­المللی را با دفاتر سنتی مقایسه می­‌کنیم، متوجه می‌­شویم که نسبت به دفاتر سنتی مزایای بسیاری برای کاربران دارد و تمام این ویژگی­ها به‌وسیله اینترنت و خطوط تلفن صورت می‌­پذیرد. یک دفتر مجازی محل کسب‌وکار در فضای مجازی است. علاوه بر آسانی و راحتی کار در این دفاتر، کنار گذاشتن یک محیط کار سنتی هزینه را به‌طور جزئی یا کامل از بین می‌­برد. تقریباً از هر 10 کارفرما شش نفر صرفه‌جویی در هزینه را به‌عنوان یک مزیت قابل‌توجه برای دورکاری تشخیص می­دهند.

یکی از بهترین مزایایی که دفاتر مجازی داشته و موجب محبوبیت آن­ها در میان مشاغل شده­‌اند، اتاق­ها و دفاتر کنفرانس مجازی است. درواقع کارکنان می­‌توانند با یکدیگر به‌صورت آنلاین و از طریق گفتگوی ویدیویی، به اشتراک‌گذاری اسناد مجازی و پاورپوینت بدون اینکه مکان اهمیت داشته باشد، مکالمه داشته و گفتگو کنند. در ادامه به بررسی دفتر کار مجازی در ترکیه می پردازیم.

 

راه اندازی کسب و کار در ترکیه | به راحتی یک دفتر مجازی در ترکیه داشته باشید

بهترین راه برای راه اندازی کسب و کار در ترکیه

آیا مایل هستید که به راحتی یک کسب و کار موفق و گسترده در ترکیه راه اندازی کنید؟؟ آیا مایل هستید که در خارج از کشور کسب و کاری را شروع کنید، اما هزینه‌های هنگفت آن شما را نگران می‌کند؟ آیا شرایط سکونت حضوری در ترکیه برای راه اندازی یک کسب و کار در این کشور را ندارید؟ آیا هزینه‌های هنگفت اجاره و یا خرید دفتر در ترکیه، باعث شده است که از رویای داشتن یک کسب و کار در خارج از کشور دست بکشید؟

اگر پاسخ شما به سوالات فوق مثبت بود، ما اینجا هستیم تا به بهترین نحو شما را در این مورد راهنمایی کنیم. برای راه اندازی یک کسب و کار در ترکیه به طور موفق، راه‌های بهتر و آسان تری نیز وجود دارند. شما مجبور نیستید که واقعا در این کشور حضور پیدا کنید. همچنین، مجبور نیستید برای اجاره و خرید دفتر کار، هزینه‌های هنگفت بپردازید.

پس راه حل چیست؟ یک دفتر مجازی داشته باشید!

بسیاری از افراد امروزه برای کار در خارج از کشور، از دفتر‌های مجازی استفاده می‌کنند. شما نیز می‌توانید با داشتن یک دفتر مجازی در ترکیه، به راحتی و بدون نگرانی کسب و کار ترکیه خود را در شروع کنید.

 

فواید استفاده از دفتر کار مجازی در ترکیه چیست؟

  • برخورداری از آدرس واقعی: با داشتن یک دفتر مجازی، شما از یک آدرس و محل کار واقعی در این کشور برخوردار خواهید شد.
  • برخورداری از شماره ثابت معتبر: با اجاره دفتر کار مجازی در ترکیه شما یک تماس معتبر نیز در این کشور خواهید داشت. این موضوع یک امتیاز بسیار مثبت برای شما محسوب خواهد شد. چرا که طبیعتاً مراجعه کنندگان به کسب و کاری که از تلفن ثابت و آدرس موثق برخوردار نیست، اعتماد کمتری خواهند داشت. به این وسیله، شما می‌توانید اعتماد مشتریان را به سمت خود جلب کنید.
  • ر‌هایی از هزینه‌های هنگفت: تصور کنید که اگر کسب و کار ترکیه شما به صورت حضوری باشد، چه هزینه‌هایی را ناچار هستید پرداخت کنید؟ طبیعتاً هزینه‌های اجاره و خرید دفتر کار، هزینه رفت و آمد، هزینه سکونت، هزینه غذا و بسیاری از هزینه‌های دیگر می‌تواند موضوعی نگران کننده باشد. با داشتن یک دفتر کار مجازی در ترکیه، دیگر نیازی به نگرانی نیست. می‌توانید تنها هزینه اشتراک را پرداخت کنید و بقیه سرمایه خود را بجای خرج‌های اضافی، برای پیشرفت کسب و کارتان خرج کنید.

سرعت عمل:  آیا نگران دردسر‌های راه اندازی کسب و کار در ترکیه هستید؟ شما می‌توانید به راحتی و در عرض تنها چند دقیقه، یک دفتر کار مجازی در ترکیه راه اندازی کنید. به این صورت، در وقت و انرژی خود صرفه جویی خواهید کرد.

 

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

درج دیدگاه